Позбутися плутанини та зрозуміти, як спілкуватися з менеджерами
Закривати вакансії без затримок та уникати нескінченних змін вимог
Структурувати весь процес комунікації найму від брифінгу до оферу
Стати стратегічним партнером у бізнесі, а не просто виконавцем
Що ви отримаєте на воркшопі?
Алгоритми комунікації з наймаючими менеджерами – зрозумієте, як уникати хаосу, довгих узгоджень і невизначеності в процесі найму.
Готові шаблони, чек-листи. Структуру брифінгу, зворотного зв’язку, аналітики та взаємодії на всіх етапах найму.
Вміння керувати очікуваннями – навчитеся домовлятися про реалістичні вимоги, не перепрацьовувати й не шукати «єдинорогів»
Прискорення закриття вакансій – зменшите кількість помилкових кандидатів і зможете прогнозувати строки закриття вакансії.
Розвиток експертності та впевненості – станете не просто виконавцем, а стратегічним партнером для бізнесу, що впливає на якість команди.
Програма воркшопу
1 ДЕНЬ
- Розбір типових проблем у комунікації- Процес найму: ролі та відповідальність рекрутера і менеджера- Брифінг: як правильно формувати запит- Практика: робота з реальними кейсами- Питання та відповіді
2 ДЕНЬ
- Робота з очікуваннями менеджера та реалістичність вимог- Зворотний зв’язок у процесі найму: як не загубитися в комунікації- Розбір реальних конфліктних ситуацій- Фінальний етап: офер та стратегічне партнерство- Кейси: практичні симуляції та розробка плану дій
Катерина Роюк
● 15+ років в рекрутитингу● Вибудовувала систему найму з 17+ НМ одночасно● Використовує фасилітацію для підсилення комунікацій
Анастасія Коваль
● 6+ років досвіду в IT-рекрутингу ● Запустила внутрішню програму навчання HM● Використовує коучинг для підсилення комунікацій